Zespół ds. Administracji i Kadr
Do zadań Zespołu ds. Administracji i Kadr należy:
- W zakresie administracji – obsługa organizacyjna Centrum, w tym:
- obsługa sekretariatu;
- opracowywanie i udostępnianie aktów prawnych o charakterze organizacyjnym;
- prowadzenie rejestrów dotyczących m.in.: pełnomocnictw, zarządzeń, upoważnień oraz pieczęci;
- prowadzenie dziennika korespondencji i centralnego rejestru umów;
- prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych;
- prowadzenie składnicy akt;
- obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego;
- nadzór nad pomieszczeniami Centrum, wydawanie kluczy uprawnionym osobom.
- W zakresie kadr:
- prowadzenie akt osobowych pracowników;
- wydawanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia, w porozumieniu z Zespołem Ekonomicznym w Łaziskach Górnych;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa i higieny pracy w tym badań pracowników (wstępnych, okresowych oraz dodatkowych) ;
- prowadzenie spraw pracowników dotyczących zwrotu kosztów z tytułu używania prywatnego samochodu do celów służbowych;
- przygotowanie umów cywilno-prawnych;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej staży, praktyk i wolontariatu oraz innej aktywizacji zawodowej dla studentów, absolwentów i stażystów;
- przechowywanie dokumentacji dotyczącej procedury naboru na wolne stanowiska;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia pracowników;
- sporządzanie dla GUS i PFRON sprawozdań dotyczących polityki kadrowo-płacowej, w porozumieniu z Zespołem Ekonomicznym w Łaziskach Górnych;
- rozliczanie i ewidencja czasu pracy pracowników;
- przetwarzanie dokumentacji zgłoszeniowej oraz sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego klientów w Programie „Płatnik” na podstawie dokumentów otrzymanych z Zespołu do Spraw Realizacji Zadań z Zakresu Pomocy Społecznej oraz Zespołu do Spraw Świadczeń;
- Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w części merytorycznej;
- Obsługa merytoryczna PFRON.